Kategórie
 
 
 
Doplnkové služby

Podmienky k službe "Garancia rýchlej výmeny"

V prípade, že ste si zakúpili službu "Garancia rýchlej výmeny", máte nárok na výmenu poškodeného tovaru za nový, nepoškodený. Nárok na zaslanie takéhoto tovaru vzniká, ak problém nebude možné vyriešiť zaslaním dielu, ktorý bol poškodený alebo v balení chýbal a má vplyv na funkčnosť tovaru a bez tohto dielu nie je možné tovar plnohodnotne používať. Nevzťahuje sa na súčiastky, pri ktorých je nutný priamy zásah do zariadenia. Tovar, na ktorý si budete uplatňovať využitie služby, nesmie byť používaný dlhšiu dobu, aká je nevyhnutná pre zistenie jeho nefunkčnosti, či poškodenia. 

Službu je možné uplatniť na tovar, ktorý zákazník obdrží:
- rozbitý
- nefunkčný, prípadne nebude fungovať správne a bude vykazovať výrobné závady
- poškodený v preprave
- nekompletný alebo rozbitý v balení

 Nárok na uplatnenie služby zaniká:
- ak tovar bude poškodený nadmerným používaním
- ak sa jedná o tovar, ktorý bol zakúpený ako používaný (bazárový tovar)

Ak nastane situácia, že predmetný tovar/náhradný diel nebudeme mať skladom a nedohodneme sa na vhodnej alternatíve produktu, vzniká Vám nárok na vrátenie plnej sumy za Vašu objednávku a odvoz tovaru kuriérskou službou. Nárok na vrátenie finančných prostriedkov nie je možné uplatniť, pokiaľ nebude od Vás tovar zvezený kuriérom.

Náklady na výmenu tovaru znášame my, len v prípadoch, že je tovar rozbitý, nefunkčný prípadne nekompletný alebo rozbitý v balení. Výmena bude prebiehať 1:1, tzv.  kuriér Vám privezie novú zásielku a Vy mu odovzdáte kompletne zabalený, poškodený tovar.

Ak chcete tovar len vymeniť, prípadne vrátiť, ale nevykazuje vyššie spomenuté vady, náklady na vrátenie znáša zákazník.(viď. Postup pri odstúpení od zmluvy v sekcii reklamačný poriadok)

Podmienky pre uplatnenie nároku:
- službu je možné uplatniť do 5 dní odo dňa doručenia balíka
- je potrebné mať spísaný škodový zápis s kuriérom (v prípade, ak bude balík vykazovať známky poškodenia v preprave alebo k poškodeniu dôjde nesprávnou manipuláciou s balíkom na depe)

 

Podmienky k službe "Odstúpenie od zmluvy do 30 dní bez udania dôvodu"

Zaplatená služba Vám predlžuje stanovenú dobu na vrátenie tovaru bez udania dôvodu zo zákonných 14 dní na 30 dní. Ak má kupujúci spotrebiteľ túto službu vo svojej objednávke má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 30 dní od prevzatia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 30 dňoch odo dňa keď kupujúci spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme tovar.